کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317556 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

موتورولا بروزرسانی موتو ایکس به اندروید مارشمالو را شروع کرد

موتورولا یکی از کمپانی‌های است که سعی می‌کند خیلی سریع بروزرسانی‌های جدید سیستم عامل اندورید را به دست کاربران گوشی‌های هوشمند بالا رده و حتی میان رده خود برساند. این بار هم نوبت به اندروید مارشمالو نسخه ۶.۰ برای کاربران نسل دوم موتو ایکس رسیده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بروزرسانی دستگاه‌های جدید به اندروید مارشمالو از کشور‌های هند و استرالیا شروع شده و به زودی در کشور‌های دیگر هم برای موتو ایکس‌ها عرضه خواهد شد.

با حجمی ۸۸۴ مگابایتی این بروزرسانی نسخه نرم‌افزاری گوشی Moto X شما به ۲۴.۱۱.۱۸ ارتقا پیدا می‌کند و از این پس ویژگی‌های جدید این نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی Doze و Google Now on Tap را در اختیار خواهید داشت.

gsmarena 1 a253b

نکته‌ی جالب توجه این موضوع است که موتورولا پیش از این اعلام کرده که بروزرسانی اندروید مارشمالو را تنها برای کشور‌های آمریکای لاتین، کانادا، اروپا و آسیا ارائه خواهد کرد، اما حالا در اولین جایگاه این نسخه جدید از اندروید به استرالیا رسیده است!

gsmarena 2 63cef

در هر حال برای بروزرسانی دستگاه Moto X خود آماده باشید چون هر لحظه ممکن است اطلاعیه بروزرسانی به نسخه جدید اندروید را دریافت کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29582 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/09/30 تعداد مشاهده: 1585
سافت گذر